Z wizytą w fabryce Opoczno

spotkanie dziennikarzy w Opocznie
na początku grudnia odbyło się spotkanie dziennikarzy w Opocznie

W dniach 1–2 grudnia 2015 roku odbyło się spotkanie dziennikarzy w Opocznie, które stworzyło okazję do poznania nie tylko najnowszych produktów marek Cersanit i Opoczno, ale również procesu produkcji płytek. Zaproszeni dziennikarze jako pierwsi mogli bezpośrednio poznać nową kategorię produktów – armaturę łazienkową.



Po przybyciu do Opoczna dziennikarze zostali powitani przez przedstawicieli grupy Rovese. Po krótkiej prezentacji zaproszono gości do zwiedzania salonu sprzedażowego, gdzie dużym zainteresowaniem cieszyły się innowacyjne rozwiązania CleanOn (miski bezkołnierzowe), kolekcje płytek ceramicznych, mebli, ceramiki łazienkowej, czy lustra z podświetleniem LED, włączanym za pomocą czujnika podczerwieni.
Po warsztatach układania mozaiki dziennikarze udali się na spacer po fabryce, a w rolę przewodnika wycieczki wcielił się Janusz Mazur - Quality Specialist. Dzieląc się z uczestnikami swoją wiedzą – przedstawił proces produkcji, począwszy od badania surowców naturalnych, przez przetwarzanie i wypalanie w piecu, aż po tworzenie dekoracji i ostateczną kontrolę jakości.
Drugi dzień spotkania rozpoczął się wykładem Michała Drożdża (Design & Development Director), który opowiedział o procesie kreowania trendów i ich sezonowości. W kontekście trendów mówiono również o decyzjach dotyczących łazienkowych remontów. Badania pokazują, że Polacy niezbyt często decydują się na zmiany w łazience. Zdarza się, że robią to raz na pięć-dziesięć, czy nawet dwadzieścia lat. Nie dziwi zatem fakt, że kiedy decydują się na jej odnowienie, szukają nie tylko tego, co najnowsze, ale w dużej mierze kierują się bezpiecznymi rozwiązaniami na lata.

Nowa kategoria produktowa – łazienka od A do Z

Zaprezentowano najnowsze serie konceptowe Cersanit (Colour, Pure, Smart, Easy), przełomowe rozwiązanie w dbaniu o czystość toalet – miski bezkołnierzowe CleanOn (dostępne w seriach Carina i Parva) oraz wanny ze wzmocnieniem z poliuretanu Cover+, które gwarantują cichsze użytkowanie, dłuższe utrzymywanie temperatury oraz dbałość o środowisko naturalne. Nie bez znaczenia jest fakt, że ekologiczne wanny można z powodzeniem poddawać recyklingowi. Product Manager Monika Serwa zaprezentowała nowość wprowadzaną przez markę Cersanit – armaturę łazienkową w postaci baterii i zestawów natryskowych. Dzięki rozszerzeniu oferty, Rovese jako jedyna firma na rynku oferuje teraz kompleksowe wyposażenie łazienek. Armatura oferowana jest w trzech segmentach: Design, Solution i Basic, co ułatwia przyszłym klientom wybór produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
Tomasz Zaceński, Senior Product Manager, wspomniał o przewadze płytek ceramicznych nad innymi materiałami. Zwrócił uwagę między innymi na ich trwałość i atrakcyjną cenę.
-
Warto pamiętać, że płytki są materiałem w pełni naturalnym – nieszkodliwym dla środowiska” -
dodał.

Początki produkcji płytek w Opocznie sięgają 1883 roku, a marka wciąż dostarcza nowych inspiracji w kreowaniu wnętrz. Jak Rovese postrzega dominujące trendy w urządzaniu polskich łazienek? Według przedstawicieli  obu marek - Polacy zaczęli personalizować swoje wnętrza, wzrosła też popularność dekorów imitujących naturę (np. drewno, czy kamień). W Warszawie coraz częściej pojawiają się szarości, beton i drewno. Kraków zakochany jest  głównie w drewnie i kamieniu. Na zachodzie naszego kraju dominuje beton i cegła, a we wschodniej części nadal królują bezpieczne beże. Wciąż popularne są dekoracje florystyczne, nadające łazienkom lekkości i subtelności.

– Naszym zadaniem jest popularyzacja ciekawych rozwiązań technologicznych za rozsądną cenę. – mówił Cezary Urynowicz (Marketing Project Manager).
Chcemy projektować łazienki w taki sposób, żeby były nie tylko piękne, ale i praktyczne (…). Nie skupiamy się na sprzedaży płytek. Sprzedajemy pewną wizję wnętrza. – podsumował spotkanie Michał Drożdż.

 

Oceń artykuł
0,00 / 0 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Katarzyna Laszczak

Zdjęcia: Profundo PR

Polecamy Ci również

Zobacz także