eSmoking World: wierzymy w lojalność

0
eSmoking World: wierzymy w lojalność

Trwa kampania #OdpalaszJakość, za którą stoi eSmoking World. Długoterminowym celem kampanii jest budowanie szerokiej świadomości wśród dorosłych użytkowników (bo tylko do takich kierowana jest oferta), że sięganie wyłącznie po jakościowe, certyfikowane wyroby pomaga ograniczać dodatkowe ryzyka związane z używaniem tego rodzaju produktów.

Podstawowym celem kampanii jest jednoznaczne wskazanie, że warto poszukiwać i wymagać jakości, a rosnąca świadomość i oczekiwania klientów w tym zakresie są dla branży najskuteczniejszą motywacją oraz bodźcem do rozwoju i samodoskonalenia.

Jest ona zarazem podziękowaniem za osobiste zaangażowanie pracowników i ich silną relacje z firmą. To ich wiedza i motywacja są unikalnym kapitałem i najwyższą wartością obranego przez sieć modelu sprzedaży.

W filozofię działań sieci wpisany jest też ciągły wysiłek, by nieustannie badać i rozwijać potencjalnie mniej szkodliwe produkty, aby dać realny wybór konsumentom.

Zmotywowani i motywujący do odpowiedzialności

Nie ma jakości bez odpowiedzialności – zarówno za to, co jest oferowane klientowi, ale też za to, jak działalność firmy wpływa na otoczenie. Dlatego kampanii eSW #OdpalaszJakość towarzyszy postulat wskazywania na korzyści środowiskowe płynące ze świadomego segregowania opakowań nadających się do recyclingu. Równie ważnym postulatem, o którym mówią organizatorzy, jest ciągłe przypominanie o bezkompromisowej odpowiedzialności za ochronę osób nieletnich przed dostępem do nikotyny.

„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” – pod takim hasłem we wrześniu ub. roku, sieć rozpoczęła też ogólnopolską kampanię #ZeroKompromisów. Jej celem jest uświadamianie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest efektywne i świadome przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom, które nie ukończyły 18. roku życia. W ramach pierwszego etapu kampanii, w blisko 370 punktach sprzedaży sieci przeprowadzono cykl szkoleń dla sprzedawców i rozpowszechniono materiały edukacyjne dla dorosłych konsumentów dotyczące odpowiedzialnego korzystania z produktów.

Materiał informacyjny BAT

Oceń artykuł
0,00 / 0 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

, ,

Polecamy Ci również

Zobacz także