ukryj

wanna na nóżkach

Powiązane tematy: , , , , , , , , , , Wanny

Komentarze (15)

  1. astarusta

    A może taka wanna miedziana: www.kolorymeksyku.pl/media/products/wanna-miedziana-niklowana/images/thumbnail/big_miniaturka.jpg?updated_at=1366122530

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  2. Duza lazienka to komfort:) jak bylem w pracy w Szkocji mialem okazje mieszkac w domu z wielkaaa lazienka, ale nie wiem czemu oni tam klada wykladzine zamiast czego innego. Przez to podloga pod spodem byla zagrzbiona, masakra. Ale zato byla mega fajna okragla wanna wolnostojaca, na tyle duza ze bylo mozna sie w niej calym wyciagnac;) a mam 180cm;) wiec juz w polsce do domu zakupilem tez wanne woilnostojaca, ale niestety mniejsza, z sanplastu ostatecznie, choc myslalem o innej z hydro - ale boje sie tych zapchanych dysz. Czy w 2013 te dysze to nadal taki problem jak pare lat temu?

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  3. Druza lazienka to komfort:) jak bylem w pracy w Szkocji mialem okazje mieszkac w domu z wielkaaa lazienka, ale nie wiem czemu oni tam klada wykladzine zamiast czego innego. Przez to podloga pod spodem byla zagrzbiona, masakra. Ale zato byla mega fajna okragla wanna wolnostojaca, na tyle duza ze bylo mozna sie w niej calym wyciagnac;) a mam 180cm;) wiec juz w polsce do domu zakupilem tez wanne woilnostojaca, ale niestety mniejsza, z sanplastu ostatecznie, choc myslalem o innej z hydro - ale boje sie tych zapchanych dysz. Czy w 2013 te dysze to nadal taki problem jak pare lat temu?

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  4. wanny wolnostojące to luksus, niestety większość mieszkań posiada niewielkie łazienki, gdzie wanna wolnostojąca nie zda egzaminu, bo zapewne zajmie większość powierzchni, osobiście podobają mi się wanny asymetryczne, niestety należę do tych nieszczęśliwców z małymi łazienkami

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  5. Racja, takie wanny wolnostojące to rarytas, trzeba mieć naprawdę gruby portfel aby sobie na nią pozwolić, takie wanny są idealne do łazienek w stylu retro.

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  6. Wanny wolnostojące w stylu retro są bardzo urokliwe.

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  7. Jeśli mamy tylko miejsce na taką wannę to czemu by nie. Ostatnio ogólnie wanny retro widzę że są na topie. W Polsce jest sporo firm które je produkuje, choćby taki Melfen czy Sanitplast więc za "nieduże" pieniądze da radę :)

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  8. Biorąc pod uwagę luksusowe wanny wolnostojące , należy wziąć pod uwagę, uznaną w całej Europie - polską manufakturę wanien LUXUM . Ta polska firma jest bardziej znana w Niemczech, Szwajcarii czy Norwegii niż w naszym kraju. Może dlatego, że wybredni, zachodni odbiorcy są bardzo wrażliwi na detale, materiał i ręczną, artystyczną pracę. http://www.luxum.pl/ Co ciekawe, w Luxum można zamówić wanny w dowolnym kolorze, formie i rozmiarze. http://static.urzadzone.pl/gallery/7065/0_2fca40f4605a7a949bf8d87a729296d1b2937894.jpg http://static.urzadzone.pl/gallery/7065/0_c5cc9ec77c32079df7145e442c7b6d88500d108c.jpg

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  9. dla mnie największym luksusem byłby i prysznic i wanna:) www.inteligentne-instalacje.pl

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  10. Dopóki nie miałam wanny byłam zdecydowanie za prysznicem. W nowym mieszkaniu mam dużą łazienkę i wstawiłam sobie taką owalną wannę http://www.niebieskalazienka.pl/towar/szczegoly/25325/wanna-owalna-90x180-cm-space-line-wow-kpl-space-sanplast-610-100-0950-01-000 Jest boska:) W życiu nie zamieniłabym już na prysznic - teraz co wieczór w niej sie relaksuje:)

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  11. Nie przesadzaj z tymi kąpielami, bo to nie jest takie zdrowe.

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  12. Jeżeli komuś podoba się takie rozwiązanie i oczywiści ma do tego warunki to duży wybór wanien wolnostojących można znaleźć w http://www.in360.pl/wyszukiwanie/0/10/1/l/?fraza=wanna%20wolnostoj%C4%85ca

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  13. Bardzo fajne te wanny, trzeba będzie się wreszcie zdecydować na wymianę starej :)

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  14. Bardzo podobają mi się wanny wolnostojące do łazienki,szczególnie te duże narożne i jeżeli tylko mamy większą łazienkę to warto się nad nimi zastanowić,co o tym sądzicie?

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

  15. Narożne też są fajne, szczególnie, te z zagłówkiem, dzięki czemu można się całkowicie relaksować w wannie. Dodatkowo w wannie np. Bali jest siedzisko, oparcie i dno antypoślizgowe, także bezpieczeństwo przede wszystkim :)

    Zamknij

    Zgłoś nadużycie

Zaloguj się, aby dodawać komentarze

E-dach

  • Zagospodarowanie poddasza

    Zagospodarowanie poddasza

    Parterowe domy z poddaszem użytkowym cieszą się w naszym kraju niesłabnącą popularnością.

E-mieszkanie

Urządzone.pl

  • Grzejniki dekoracyjne

    Grzejniki dekoracyjne

    Domowe grzejniki pełnią od dawna przede wszystkim bardzo użyteczną funkcję grzewczą. Niektóre, szczególnie...

E-okna

Najpopularniejsze tagi:

Zamów newsletter